"Co se to děje?!" - systemické konstelace s Mirkem Krásou

12.11.2016 10:00

Pokud jste jako já, je pro vás občas svět nepochopitelné místo. Místo, kde věci vypadají děsivě, kde hrůza obchází a já se rozčiluju na svou bezmocnost – případně na ty, kdo za ni, podle mě, můžou. A pak se ukáže, že nejsou zlí, že mi nechtějí ublížit, že mě dokonce mají rádi. A já nechápu, co se děje. Moje víra ve strašnou situaci byla tak skutečná! A vlastně stále je. Já jim nevěřím. Nevěřím vlastním uším, vlastním očím. Ta bolestná, nepříjemná realita, ten můj vnitřní obraz byl tak reálný. A já jsem zmatený ještě víc. Co je tedy pravda? Mám věřit svým pocitům nebo tomu, co mi ukazuje vnější svět? A když budu věřit vlastním pocitům, jak si je mám vysvětlit? Vztahují se k tomu, co právě prožívám? Nebo k nějaké zasuté vzpomínce z minulosti, kterou si moje podvědomí pamatuje jako by to bylo dnes – a nedá si to rozumně vysvětlit?
Co můžeme dělat? Jak rozlišit co je „skutečné“ od „neskutečného“? Na co se spolehnout? Čemu věřit…?
Vztahy, práce, finance… často přinášejí situace, které nás tíží jako závaží a které - přes naši veškerou snahu – nedokážeme pochopit a změnit.

 

Přijďte na seminář systemických konstelací a podívejte se na to, co se ve vašem životě právě odehrává. Přijďte nahlédnout na skrytý smysl a získat inspiraci k řešení.

Autor: Mirek Krása
Akce od: 2016-11-12, 10:00
Akce do: 2016-11-12, 18:00
Místo: prostory Joga Dita, Klicperova 8, Praha 5 - Anděl
Kraj: Praha
Lektor: Mirek Krása
Země lektora: ČR
Organizátor: Lenka Veverková
Telefon:             +420 777 351 768
E-mail: konstelace@mirekkrasa.cz
Web:  
Cena: 1500 Kč